کانون‌های مساجد برنامه‌های خود را بر مبنای نیاز جوانان تدوین کنند

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان با تاکید بر ارائه طرح و برنامه برای کانون های مساجد گفت: کانون های مساجد برنامه های خود را بر مبنای نیاز جوانان تدوین کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام سید محمود حسینی، مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان امروز(12 اردیبهشت) در نشست جمعی از ائمه جماعت و مدیران کانون های مساجد شهرستان دامغان در فرهنگسرای شهید شاهچراغی دامغان گفت: باید برنامه های فرهنگی کانون های مساجد بر اساس نیاز جوانان باشد.

 

به گفته وی، ارتباط جدی مسوولین دبیرخانه و مدیران کانون های مساجد استان با ائمه جماعت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان از برنامه های جدی امسال در استان سمنان است.

 

وی افزود: مدیران کانون های مساجد باید با ارتباط با ائمه جماعت مسجد خود ضمن شناخت نیازهای جوانان در مسجد طرح و برنامه های خود را برای اجرای تفاهم نامه اعلام کنند.

 

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید تغذیه فرهنگی جوانان را در محل های مختلف شهرستان فراهم کنند و با روش های جدید فرهنگی و برنامه ریزی دقیق از تهاجم فرهنگی دشمن جلوگیری کنند.

 

وی استفاده از امکانات و تجهیزات کانون ها، تجربه های بزرگترها و همفکری و مشورت با خود جوانان و نوجوانان را در حضور آنها در مساجد و پیشبرد برنامه ها تاثیر گذار بیان کرد.

 

در این نشست که جمعی از مدیران و ائمه جماعت کانون های مساجد تازه تاسیس شهرستان دامغان نیز حضور داشتند، در خصوص ارائه برنامه ها و طرح های کانون ها در سال جاری بحث و تبادل نظر شد.


پایان پیام/ 

کد خبر 128355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha