اختصاص 5میلیارد تومان برای آبادانی مساجدمشهد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهدگفت: 5 میلیارد تومان برای آبادانی مساجد مشهد اختصاص یافته است.

حجت الاسلام محمد رضا مهرورز، عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه یکی از ویژگی های خوب شورای سوم تعامل بامردم و حضور در جلسات مردمی است، به خبرنگار شبستان گفت: شورای شهر رابط بین شهرداری و همه ارگان ها با مردم است.


وی اشاره به اهمیت ارتباط اعضای شورا با مردم گفت: بیان مشکلات شهر از زبان همشهریان باعث قوت قلب است زیرا مردم مشهد فهمیده و آگاه هستند.
 

وی در خصوص تعامل شورای شهر در دور سوم با شهرداری تصریح کرد: با توجه به بررسی های صورت گرفته شورای شهر مشهد در مقایسه با دیگر شوراهای کشور در زمینه تعامل با شهرداری مقام اول ایران را دارد.


مهرورز با بیان اینکه شوراهای شهر با خلاهای قانونی مواجه هستند، خاطرنشان ساخت: اگر بتوانیم این قوانین موجود را نیز به طور کامل اجرا کنیم ثمرات خوبی دارد.


عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با اشاره به مهم ترین مصوبات شورای سوم اذعان داشت: یکی از مهم ترین مصوبات شورای سوم که هنوز اجرایی نشده است پاسخگویی شهرداری به زمین و خانه های قولنامه ای که قصد تجدید بنا را دارند، است.


وی تصریح کرد: از دیگر مصوبات مهم شورای سوم اختصاص بودجه ویژه به معاونت فرهنگی و اجتماعی است که در سال جاری به 60 میلیارد تومان رسیده است.
 

حجت الاسلام مهرورز افزود: اختصاص 5 میلیارد تومان به مساجد برای آبادانی مساجد سطح شهر مشهد از دیگر مصوبات مهم شورای سوم است.


پایان پیام/

 

کد خبر 128354

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha