برنامه های بیست و ششمین یادواره مقام معلم در زنجان اعلام شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام بیست و ششمین یادواره گرامیداشت مقام معلم در زنجان گفت: این برنامه های از (12 اردیبهشت) امسال در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان شب گذشته (11 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: بزرگداشت شأن و منزلت مقام معلم در قرآن، احادیث و کلام بزرگان همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

 

وی افزود: به همان اندازه که اسلام به علم و دانش بها می دهد به مقام معلم نیز ارزش قائل است به طوری که مقام معلم از مقام شهید نیز بالاتر بیان شده است.

 

این مقام مسوول با بیان اینکه برنامه های هفته معلم در همه مناطق 14 گانه استان زنجان برگزار می شود، گفت: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، حضور مسوولان نهادها و ادارات استان و شهرستان ها در یکی از مدارس و اعزام معلمان نمونه برای دیدار با مقام معظم رهبری و ریاست جمهور و وزیر آموزش و پرورش از برنامه های روز اول هفته معلم است.

 

وی مراسم تجلیل از دبیران و کارکنان مدارس شاهد، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، ایثارگران، فرهنگیان دارای بیماری صعب العلاج، برگزاری مسابقه طناب کشی ویژه برادران، برگزاری مسابقه پرتاب دارت ویژه خواهران و دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری و برگزاری مسابقه فرهنگی و دانش افزایی از کتاب 240 اصل خانوادگی اندیشه مطهر از برنامه های روز دوم هفته معلم در زنجان است.

 

این مقام مسوول با اشاره به برنامه های روز دوم و سوم این هفته عنوان کرد: مراسم تجلیل از معلمان نمونه مدارس غیردولتی، شرکت عمومی فرهنگیان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه و کوهپیمایی عمومی فرهنگیان از جمله این برنامه ها هستند.

 

وی افتتاح پارک فن آموز، کلنگ زنی استخر شنای فرهنگیان، مراسم بزرگداشت مقام معلم استانی و تجلیل از معلمان نمونه، رونمایی از کتاب ریاضی دوره انتقال نهضت سوادآموزی، برگزاری نمایشگاه توانمندی های فرهنگیان استان و نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری،دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و نشست صمیمی معلمان نمونه با استاندار زنجان را از برنامه های روز چهارم هفته گرامیداشت معلم عنوان کرد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان برگزاری یادواره شهدای فرهنگی استان را از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد و گفت: در روز پنجم از هفته معلم از چهره های ماندگار دوره ابتدایی استان تجلیل به عمل می آید.

 

وی ابراز کرد: دیدار با پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی، همایش تجلیل از پییشکسوتان و معلمان ورزشکار، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری و همایش عمومی معلمان ورزش با حضور معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش از برنامه های آخرین روز گرامیداشت هفته معلم در استان زنجان است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 128297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha