موسیقی «غریبه» تا پایان این ماه در اوکراین ضبط می شود

مدیر عامل موسسه شهید آوینی از ضبط موسیقی«غریبه»با داستانی از زمان اشغال عراق توسط آمریکا خبر داد و گفت:این فیلم تا سه ماه دیگر آماده نمایش می شود.

محمد قهرمانی، تهیه کننده فیلم سینمایی «غریبه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان، درباره این فیلم که با مضمون اشغال عراق ساخته می شود، گفت: ساخت موسیقی متن فیلم توسط بهزاد عبدی به پایان رسیده و تا پایان اردیبهشت ماه موسیقی این فیلم در اوکراین ضبط خواهد شد.
 

رئیس موسسه شهید آوینی افزود:حسن مهدوی نیز با پایان ساخت موسیقی،صداگذاری فیلم را آغاز می کند .

 

قهرمانی تصریح کرد: فکر می کنم تا سه ماه دیگر و با پایان مراحل فنی،فیم آماده نمایش شود ولی نمایش آن به جشنواره فیلم فجر موکول خواهد شد.
 

همچنین افزود:موسسه شهید آوینی پروانه ساخت فیلمی به نام «فرشتگا قصاب»را گرفته که داستان آن به قاچاق اعضای بدن توسط آمریکاییها در افغانستان اختصاص دارد.

 

گزارش شبستان، جمشید هاشم‌پور، محمدرضا شریفی‌نیا، لوریت حنینو، فخرالدین صدیق شریف، کورش تهامی و ... نقش آفرینان این فیلم هستند.
 

اشغال عراق توسط آمریکا در 21 مارس سال 2003 در سایه شعارهایی نظیر مبارزه با تروریسم، برقراری صلح جهانی و اعطای دموکراسی و آزادی به مردم عراق و همینطور اتفاقات منطقه در چند سال اخیر، دست مایه اصلی داستان این فیلم قرار گرفته است.
 

در خلاصه داستان این فیلم آمده: جولیا به خدمت ارتش ایالات متحده درآمده و تلاش دارد مدارکی که در حین انجام وظیفه در این کشور به دست آورده به دوست خبرنگار خود برساند. در جریان این اتفاقات یکی از پرده‌های سناریو آزادسازی عراق به تصویر کشیده می‌شود.
 

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: حمید بهمنی،مجری طرح: مصطفی سلطانی، مدیرتولید: مجتبی امینی، طراح گریم: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: بابک پناهی، مدیرفیلم‌برداری: امیر محبوبی، مدیرصدابرداری: وحید مقدسی، انتخاب بازیگران: محمدرضا شریفی‌نیا، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: آرش سجادی حسینی، فیلم‌نامه نویس: دفتر ادبیات و هنر دانشجویی، بازنویسی فیلم‌نامه: مهدی سجاده‌چی، جلوه‌های ویژه: حمید رسولیان، دستیار دوم: علی گل‌بهاران، منشی صحنه: جمشید خندان، تهیه کننده: محمد قهرمانی.
 

این اثر محصول موسسه فرهنگی هنری شهید آوینی است که با مشارکت بنیاد فارابی تولید می‌شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 128206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha