"ایران"؛ محور گفتگوهای وزیر خارجه آمریکا با  نخست وزیر  رژیم صهیونیستی

وزیر امورخارجه آمریکا در توئیتر از دیدارهایش با نخست وزیر و رئیس رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کرده است: در این دیدارها درباره ایران و موضوعات امنیتی منطقه گفت‌وگو کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا در توئیتر از دیدارهایش با نخست وزیر و رئیس رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کرده است: در این دیدارها درباره ایران و موضوعات امنیتی منطقه گفت‌وگو کرده است.

 

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در توئیتی اعلام کرده است: در حال همکاری با آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و گسترش حلقه صلح هستیم. سیاست ما این بوده که هر چه در توان اسرائیل است برای جلوگیری از توسعه تسلیحات هسته‌ای توسط ایران انجام دهیم و سیاستمان همچنان همین باقی مانده است.

 

کد خبر 1249733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha