به گزارش خبرگزاری شبستان، آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا در توئیتر از دیدارهایش با نخست وزیر و رئیس رژیم صهیونیستی خبر داده و اعلام کرده است: در این دیدارها درباره ایران و موضوعات امنیتی منطقه گفتوگو کرده است.
این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در توئیتی اعلام کرده است: در حال همکاری با آمریکا برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هستهای و گسترش حلقه صلح هستیم. سیاست ما این بوده که هر چه در توان اسرائیل است برای جلوگیری از توسعه تسلیحات هستهای توسط ایران انجام دهیم و سیاستمان همچنان همین باقی مانده است.
نظر شما