اشتغال زایی در ماموریت اصلی نهادهای انقلابی برای کمک به قشر ضعیف جامعه قرار دارد

ایمانیه گفت: نهادهای انقلابی، کمک رسانی به قشر ضعیف جامعه را ماموریت اصلی خود قرار داده اند و در زمینه اشتغال زایی گره گشا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدهادی ایمانیه، امروز شنبه (21 آبان) در آئین بهره برداری از پنج هزار و یکصد فرصت شغلی اجتماع محور خرد و خانگی و آغاز عملیات اجرایی احداث پنج هزار نیروگاه خورشیدی پنج کیلو واتی که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شیراز برگزار شد، گفت: استان فارس دارای ظرفیت بالایی برای راه اندازی نیروگاه های خورشیدی است.

 

استاندار فارس با قدردانی از تلاش های جهادگران افزود: تلاش جهادگران اقدام معنوی برای کمک رسانی به قشر محروم جامعه است و نهادهای انقلابی، کمک رسانی به قشر ضعیف جامعه را ماموریت اصلی خود قرار داده اند و در زمینه اشتغال زایی گره گشا هستند.

 

وی تاکید کرد: خواستار اختصاص تسهیلات بانکی به تولید و اشتغال اجتماع محور هستیم زیرا موجب رفع مشکلات اشتغال خواهد شد و در افزایش درآمد مناطق روستایی و حاشیه شهری هم موثر است.

 

ایمانیه با اشاره به احداث نیروگاه های خورشیدی عنوان کرد: این طرح با توجه به وسعت و جمعیت فارس باید به سهمیه استان افزوده شود تا خانوارهای بیشتری از آن بهره مند شود و بی شک در اشتغال روستایی نقش موثری دارد.

 

کد خبر 1231528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha