دشمن می خواهد خودباوری را از ملت ما بگیرد

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی با بیان اینکه دشمن می خواهد خودباوری را از ملت ما بگیرد، گفت: آنها می خواهند هویت را که ما به واسطه انقلاب به آن دست پیدا کردیم از بین ببرند.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در مورد هویت زدایی از انقلاب گفت: تهدیداتی که در حوزه فرهنگی انجام می شود، هویت فرهنگی و ملی را از ما بگیرد یعنی دشمن دقیقا بر روی این مسئله تمرکز پیدا کرده است. چه کسانی که در داخل کشور هستند و آنها را عامل خودشان حساب می کنند و چه از بیرون کشور از طریق رسانه هایشان دنبال این هستند که هویتی را که ما به واسطه انقلاب به آن دست پیدا کردیم، کمرنگ کنند و از بین ببرند.

 

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نماد اصلی این هویت خودباوری است و دشمن می خواهد این را از این ملت بگیرد و دایم اعلام می کند که شما نمی توانید به زور پای خود بایستید. نمی توانید استقلال به دست بیاورید، وابستگی دارید و آنچه که دستاوردهای انقلاب و حوزه علم و فناوری بوده است را به نوعی زیر سوال ببرد و در نهایت به این نتیجه برسیم که نظام ما ناکارآمد است و دین در عرصه اجتماع و سیاست کارآمدی ندارد و هویت فرهنگی ما را بگیرند.

 

وی بیان کرد: این فشار حداکثری که آمریکایی ها از قبل شروع کردند و آنچه که ما امروز در عرصه های سیاسی از کشورهای اروپایی در قالب مجامعی مثل سازمان ملل، شورای امنیت و شورای حکام می بینیم و این فشارها در راستای این است که این الگوسازی که جمهوری اسلامی انجام داده است در دنیا پا نگیرد و کشورهای دیگری که ایران را ملاک عمل قرار داده اند دیگر مایوس و ناامید شوند.

کد خبر 1187522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha