راه اندازی انجمن هنر رسانه در سازمان بسیج هنرمندان استان فارس

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس از راه اندازی انجمن هنر رسانه در این سازمان خبر داد و تاکید کرد: این انجمن مسئولیت سازماندهی اخبار هنری را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت حسنی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، عصر امروز (25 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: بسیج هنرمندان فارس از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون جشنواره های مختلف در رشته های گوناگون هنری از جمله فیلم، شعر، عکس و همچنین کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی و به همت این سازمان برگزار شده است.


وی با تاکید بر اینکه 9 انجمن در زیر مجموعه بسیج هنرمندان استان فارس فعالیت می کنند، افزود: با توجه به فعالیت هنرمندان استان در رشته های مختلف هنری انشاءالله تعداد این انجمن ها در سال آینده به 11 انجمن خواهد رسید.
 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان فارس از راه اندازی انجمن هنر رسانه در این سازمان خبر داد و تاکید کرد: این انجمن مسئولیت سازماندهی اخبار هنری را بر عهده دارد.
 

حسنی خاطرنشان کرد: بسیج هنرمندان یکی از گروه های 18 گانه بسیج است که وظیفه شناسایی، جذب، ساماندهی و انجام فعالیت های هنری والا و ارزشی را بر عهده دارد.
 

خاطرنشان می شود: در پایان این نشست خبری از محسن تورع، عکاس و فاطمه تبری، خبرنگار نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان فارس به خاطر پوشش خبری خوب اخبار فعالیت ها و برنامه های سازمان بسیج هنرمندان استان تقدیر ویژه به عمل آمد.


پایان پیام/

کد خبر 118008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha