نمایشگاه دائمی عرضه متبرکات آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) افتتاح شد

نمایشگاه دائمی عرضه متبرکات و محصولات آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(س) با حضور حجت الاسلام سعیدی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، نمایشگاه دائمی عرضه متبرکات و محصولات آستانه مقدسه کریمه اهل بیت(س)، امروز (25 اسفند) با حضور حجت الاسلام سید محمد سعیدی تولیت و معاونان این آستان به منظور عرضه متبرکات و محصولات فرهنگی حرم مطهر در صحن جواد الائمه(ع) افتتاح شد.

 

حجت الاسلام سعیدی ضمن افتتاح این نمایشگاه بر لزوم استفاده از ظرفیت های فرهنگی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) تاکید کرد و گفت: ایام نوروز فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی مناسب برای زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(س) است.

 

گفتنی است، در این نمایشگاه متبرکاتی که از سوی ارادتمندان حضرت فاطمه معصومه (س) به آستان ایشان اهداء شده است به نمایش گذاشته شده و عرضه می شود که فرش های دست بافت در اندازه های مختلف و با انواع کوچک پارچه، زرنین، زرچارک و معمولی، انگشتر، تسبیح و ساعت، روسری، سجاده و جانماز و لوستر از جمله این متبرکات است.

 

در این نمایشگاه همچنین محصولات فرهنگی از جمله کتاب های قصه، حدیث، روایات، قرآن، مفاتیح و نرم افزار های مختلف مذهبی ارائه می شود.

 

خاطرنشان می شود این نمایشگاه فعالیت خود را از ساعت 16 امروز آغاز می کند و بازدید برای عموم مردم آزاد است.

 

نمایشگاه عرضه متبرکات آستانه مقدسه در ایام نوروز نیز در دو نوبت صبح از ساعت 9 الی 12:30 و عصر 16 الی 21:30 به کار خود ادامه خواهد داد.

 

پایان پیام/

کد خبر 118004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha