رئیس جمهور  یادمان شهدای عملیات رمضان را زیارت کرد

دکتر احمدی ن‍‍ژاد، رئیس جمهور با حضور در منطقه عملیاتی شلمچه و یادمان شهدای عملیات رمضان در پاسگاه زید، یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس‌جمهور، با سفر به منطقه عملیاتی شلمچه، در پاسگاه زید و یادمان شهدای عملیات رمضان حضور یافت و ضمن ادای احترام به مقام شهدای والا مقام 8 سال دفاع مقدس، همراه با زائران مشهد شهدای جبهه‌های جنوب به زیارت تربت شهدا رفت.

 

در جریان سفر به استان خوزستان پس از افتتاح واحدهای مسکن مهر شهرستان اندیمشک و 10 هزار و 444 واحد مسکن مهر در سطح استان، به آبادان سفر کرد و با حضور در یادمان شهدای عملیات رمضان که پذیرای کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور است، ضمن بازدید از این مناطق، یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

رئیس‌جمهور همچنین با زائران سرزمین نور از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و همراه آنها در کنار قبور 12 شهید گمنام عملیات رمضان، پس از شنیدن خاطراتی از رزمندگان حاضر در این عملیات، با مرثیه سرایی یکی از مداحان اهل بیت(ع) به اقامه عزاداری پرداخت و در پایان نیز نماز جماعت ظهر و عصر به جماعت اقامه شد.

 

دکتر احمدی نژاد با ورود به آبادان و حضور در اردوگاه میثاق با اعضای کاروان های راهیان نور دیدار و پس از اردوگاه میثاق با سفر به خرمشهر از موزه دفاع مقدس بازدید کرد و در حال حاضر به صورت زمینی عازم کلان شهر اهواز است. 

 

پایان پیام/

کد خبر 117988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha