توزیع میوه شب عید در بازارهای خراسان رضوی

مدیر عامل سازمان میوه و تره بار و سامان دهی مشاغل شهری از توزیع میوه شب عید از 25 اسفند ماه در بازارهای خراسان رضوی خبر داد.

جلال قربانی، مدیر عامل سازمان میوه و تره بارو سامان دهی مشاغل شهری به خبرنگار شبستان گفت: بیش از هفت هزار تن میوه در سردخانه های خراسان رضوی ذخیره سازی شده است.


وی با اشاره به اینکه بازارهای ارزاق عمومی و میوه و تربار شهرداری مشهد در همه ایام تعطیلات نوروز فعال است، ادامه داد: همه قلام مورد نیاز در بازار های شهرداری با 10درصد تخفیف برای خریداران عرضه می شود.


وی با اشاره به اینکه عرضه میوه شب عید از 25 اسفند ماه جاری در کلیه بازار های میوه و تربار سطح شهر آغاز می شود‏ و نظارت بر بازار وجود دارد،‏ بیان داشت: برای پیگیری و نظارت بر تخلفات و مشکلات همشهریان و زائران می توانند با تلفن 137 تماس بگیرند.


وی به میزان رضایت مندی مردم از این بازار ها اشاره کرد و گفت: طبق آخرین نظر سنجی که در شب یلدا به عمل آمد 79 درصد از مردم از ارائه خدمات این بازارها رضایت داشته اند.

 

مدیر عامل سازمان میوه و تره بار و سامان دهی مشاغل شهری از آماده سازی بازار های میوه و تره بار و ارزاق عمومی در کمپ های بابا قدرت‏ غدیر و جمهوری در ایام نوروز ویژه زائران خبر داد و افزود: برگزاری جنگ شادی‏، رنگ آمیزی مناطق فروش میوه، استقرار امداد خودرو در مبادی ورودی شهر مشهد سرویس های بهداشتی و پارکینگ برای ایجاد نظم بیشتر صورت میگیرد.

 

 مدیر عامل سازمان میوه و تره بار و سامان دهی مشاغل شهری با بیان اینکه هدف از ایجاد بازار های میوه و تره بار ایجاد اشتغال است‏‏ تا کنون 600نفر در باز ار های میوه و تره بار شهرداری مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: تاکنون 13 بازار میوه و ارزاق و 31 بازار میوه و تره و بار در سطح مشهد فعال هستند.


وی با اشاره به اینکه تا پایان سال 92 تعداد بازار های فروش میوه و تره بار در هر منطقه از سطح شهر به تعداد 44 عدد خواهد رسید، بیان داشت: تا پایان سال جاری 2بازار میوه و تربار ارزاق عمومی در جاده کلات وخیابان جمهوری افتتاح می شود.

 

قربانی با اشاره به اینکه 5 اتحادیه در سطح مشهد مراحل استاندار سازی خود را طی کرده است،‏ تصریح کرد: پنج هزارو 600واحد صنفی که شامل این 5 اتحادیه هستند.

گفتنی است،‏ ساعت فعالیت بازارهای میوه و تره بار و ارزاق عمومی شهرداری مشهد در ایام نوروز از ساعت 9صبح تا 10 شب است. 
 

پایان پیام/

کد خبر 117980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha