همدلی ملت بزرگ ایران یاس و ناامیدی دشمنان را به دنبال دارد

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: همدلی و همراهی ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی (25 اسفند) در رزمایش بزرگ نوروز 91 که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی برگزار شد، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی در همه عرصه ها با همدلی و همراهی با مسئولان نظام عزت و اقتدار خود را به دنیا ثابت کرده و سبب ناامیدی دشمنان شدند.

 

وی با اشاره به اینکه رزمایش بزرگ نوروزی سال 1391 از 25 اسفند جاری آغاز شده است، افزود: این طرح به مدت 20 روز تا 15 فروردین 91 ادامه دارد.

 

سردار مجتبایی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همه سازمان ها، ارگان ها و یگان ها مثل گذشته آماده برای خدمت رسانی به ملت شریف ایران و تامین آرامش و راحتی این عزیزان هستند، خاطر نشان کرد: نیروهای امدادی و انتظامی با حضور آگاهانه در جاده ها و معابر شهری امنیت همه جانبه ترافیکی ، اخلاقی و انتظامی را به ارمغان می آورند.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: رزمایش نوروز 91 با حضور گسترده و موثر نیروهای انتظامی، عملیاتی و خدماتی شامل راه و ترابری، هلال احمر، شهرداری، اورژانس، فوریت های پزشکی، حمل و نقل و پایانه ها و بخش خصوصی وامداد خودرو، پلیس راه و راهبر استان آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه نیروهای شرکت کننده با انگیزه و آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند، افزود: یک هزار و 300 نفر نیرو در قالب 700 تیم گشتی در جاده ها خدمت می کنند.


سردار مجتبایی در بخش دیگری از سخنانش به قانون جدید راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و گفت: در قانون جدید جرایم چند برابر شده و نمره منفی برای رانندگان متخلف در نظر گرفته می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر رانندگان در طول اجرای طرح نوروزی تخلف نکنند و قوانین را به درستی رعایت کنند نمرات منفی گذشته آنان بخشیده می شود.


فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ما به دنبال افزایش جرایم سنگین و ایجاد نگرانی برای مردم نیستیم بلکه به دنبال توجه مردم به قوانین و قانون مندی شهروندان و توجه آنان به قوانین هستیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 117977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha