برگزاری 8  مسابقه قرآنی نوروزی در حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: هشت عنوان مسابقه قرآنی ویژه ایام نوروز در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان این خبر به خبرنگار شبستان در مشهد گفت: مسابقات قرآنی و حدیثی "شکوه هشتم"، "طلیعه نور"، "مشکوه"، "فرشتگان آسمانی"، "انیس‌النفوس"، "در حریم دوست"، "کلام نور" و "نیایش" عناوین مسابقات تدارک دیده ویژه این ایام است.


وی هدف از برگزاری این مسابقات قرآنی را آموزش و آشنایی بیشتر زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با سوره‌های قرآن و مفاهیم آن و احادیث و روایات معصومین(ع) عنوان کرد.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز داشت: مسابقات شکوه هشتم و مشکوه ویژه محافل انس با قرآن خواهران در ایوان مقصوره مسجد جامع گوهرشاد و دارالقرآن‌الکریم برگزار می‌شود.


وی مسابقات طلیعه نور و انیس‌النفوس را ویژه جلسات ترتیل و قرائت کلام‌الله مجید ذکر کرد و افزود: مسابقه قرآنی فرشتگان آسمانی برای کودکان شرکت کننده در جنگ قرآنی کودکان تدارک دیده شده است.

 

حسینی ادامه داد: مسابقات حدیثی قرآنی در حریم دوست، کلام نور و نیایش نیز برای عموم زائران و مجاوران برگزار شده و برگه‌های سؤالات این مسابقات در دارالقرآن‌الکریم صحن جمهوری اسلامی توزیع می‌شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 117970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha