فعالیت های فرهنگی دینی باید در رسالت ادارات و سازمان ها نقش ببندد

مدیر کل فرودگاه رشت با بیان اینکه هر گونه فعالیت فرهنگی که مطابق با موازین دینی باشد باید در متن رسالت اداری و سازمانی، نقش ببندد، گفت: این فعالیت ها بدون توجه به فلسفه وجودی آن نتیجه خوبی ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، مدیر کل فرودگاه گیلان در آخرین جلسه هماهنگی ستاد اقامه نماز و شورای امر به معروف، حجاب و عفاف فرودگاه رشت در سال 90، گفت: هر گونه فعالیت فرهنگی که مطابق با موازین دینی ما باشد باید در متن رسالت اداری و سازمانی، نقش ببندد.

 

مهندس فتاح رضوانی، با تشکر از زحمات یکساله شورای امر به معروف و حجاب فرودگاه رشت به آسیب شناسی در فعالیت های فرهنگی از جمله اقامه نماز در فرودگاه رشت پرداخت و افزود: این فعالیت ها به صرف انجام مراسم های مذهبی بدون توجه به فلسفه وجودی آن نتیجه خوبی نخواهد داد.

 

وی از حاضرین در جلسه خواست همه فعالیت های فرودگاه رشت در حوزه فرهنگی تجمیع شود و دبیران ستاد اقامه نماز، امر به معروف و حجاب و عفاف با برگزاری جلسات مشترک ضمن آسیب شناسی برنامه های خود را در قالب شاخص های ارزیابی که مد نظر ستاد اقامه نماز، امر به معروف و حجاب و عفاف شرکت فرودگاه های کشور و استانداری گیلان می باشد به مدیرین فرودگاه، ارائه کنند.


دبیر ستاد اقامه نماز فرودگاه رشت نیز در این جلسه گفت: ستاد اقامه نماز از سال 84 در فرودگاه رشت تشکیل شد که با سه محور مدیریتی، فرهنگی و فیزیکی به مساله نماز مسافران و کارکنان فرودگاه رشت فعالیت می کند.

 

گفتنی است، در جلسه ستاد اقامه نماز، امر به معروف و حجاب و عفاف فرودگاه رشت که با حضور اعضای ستاد اقامه نماز برگزار شد، ابعاد مدیریتی، فرهنگی و فیزیکی برای اقامه نماز در فرودگاه رشت مورد بررسی قرار گرفت.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 117964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha