نابغه حفظ قرآن کشور  به شیراز می آید

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه فارس از حضور دکتر سیدمحمد حسین طباطبائی، نابغه قرآنی کشور در جمع حافظان قرآن کریم خبرداد و گفت: وی (26 اسفند) در حرم مطهر سید علاءالدین حسین (ع) سخنرانی می کند.

مصطفی زائری، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه فارس به خبرنگار شبستان گفت: همایش 500 نفری حافظان کل قرآن کریم موسسه موقوفه بیت الاحزان حضرت زهرا(س)، روزهای پنجشنبه و جمعه ( 25 و26 اسفند) در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین (ع) برگزار می شود.

 

وی افزود: در روز جمعه 26 اسفند ماه و در جلسه پایانی همایش دکتر سید محمد حسین طباطبائی، نابغه قرآنی کشور نیز به همراه پدر بزرگوارشان در جمع شرکت کنندگان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

زائری خاطرنشان کرد: این همایش که حافظان قرآن از 10استان کشور حضور دارند به صورت آموزشی و توجیهی برگزار می شود و شرکت کنندگان علاوه بر شرکت در کارگاه های آموزشی به زیارت حرم مطهر امامزادگان شیراز نیز مشرف خواهند شد.


مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه فارس تاکید کرد: حضور برای عموم مردم در حرم سید علاءالدین حسین(ع) در روز جمعه آزاد است و علاقه مندان می توانند در این برنامه شرکت کنند.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 117954

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha