درب مساجد استان کرمان به روی میهمانان نوروزی باز است

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از باز بودن در مساجد مهم و بین راهی در اوقات سه گانه برای اقامه نماز میهمانان نوروزی خبر داد.

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان از باز بودن در مساجد مهم و بین راهی مساجدی که در جوار اماکن تاریخی، پارک ها و..قرار دارند، خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: این اماکن در اوقات سه گانه برای اقامه نماز پذیرای میهمانان نوروزی است.


حجت الاسلام محمدرضا قنبری افزود: در همین راستا 54 مسجد بین راهی و 20 مسجد در مرکز استان آماده شده است ضمن آنکه به کلیه شهرستان ها و مناطق هم ابلاغ شده است تا مساجدی که در مسیر تردد مسافران نوروزی قرار دارند در اوقات سه گانه نماز باز باشند.


وی در خصوص وضعیت سرویس های بهداشتی این مساجد، بیان داشت: طی هفته جاری سه اکیپ برای رصد امور این مکان ها به نقاط مختلف اعزام شدند که با احصاء مشکلات و نارسایی ها در این زمینه، به دفاتر شهرستانی نامه زده شده تا در جهت رفع آن برآیند.


این مسئول از تهیه بروشوری با عنوان "سفر به روشنائی" حاوی مطالبی در خصوص مساجد تاریخی کرمان، دیدگاه اسلام نسبت به نوروز، اهمیت سفر در اسلام، اوقات شرعی کرمان، وضعیت مساجد فعال استان و...برای توزیع در میان میهمانان نوروزی خبر داد.

 

پایان پیام/

کد خبر 117950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha