سال 90 برای کرمانشاه به یادماندنی و خاطره انگیز است

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، سفر پرخیر و برکت مقام معظم به استان کرمانشاه را موجب خاطره انگیز و ماندگار شدن سال 1390 در تاریخ این استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، نورالله حسینی رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، در جمع اصحاب رسانه و مسئولان روابط عمومی ها، گفت: بدون تردید سفر پرخیرو برکت مقام معظم رهبری در سالجاری پس از سال های متمادی به استان به عنوان یک سال به یادماندنی و خاطره انگیز در تاریخ استان ماندگار شد.

 

وی افزود: همة مردم جهان از طریق شبکه های مختلف خبری شاهد اوج عشق و سرسپردگی مردم کرمانشاه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی امر مسلمین خود بودند و سفری که جدا از برکات معنوی فراوان از نظر شاخص های اقتصادی و بودجه ای نیز منشاء خیر و برکت زیادی برای استان گردید که در آینده میزان و سطح تاثیر آن بیشتر جلوه گر خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: نقطة اوج فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی خبرنگاران محترم در همین سفر و دیگر سفرهای استانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، هفتة دولت، روز جهانی قدس، 9 دی ماه و دهه مبارک فجر و راه پیمایی22 بهمن و انتخابات پرشور و حماسه ساز 12 اسفند ماه کاملاً مشهود و برکسی پوشیده نیست لذا نقش موثر رسانه ها نیز در خلق این حماسه های بی بدیل قابل تقدیر و امتنان است.

 

رئیس اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، تصریح کرد: مردم استان کرمانشاه نیز در تمامی برنامه و مراسمات و خلق این حماسه های جاودان حضور باشکوه خود را به نمایش گذاشتند و با حضور خود به همگان پیام دادند که ما راه امام (ره) را با قدرت هر چه بیشتر ادامه خواهیم داد و به رهبر عالیقدر خود عشق می ورزیم و پاسدار خون های شهدای غزیزمان هستیم و همواره و پیوسته از مسیر عزتمندی ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد.

 

وی با تقدیر از رسانه های استان از جمله مطبوعات، خبرگزاری ها، صداوسیما و تمامی اهل قلم خاطر نشان کرد: تمامی رسانه های استان در خلق این حماسه های شگرف و به یادماندنی نقش ارزنده ای داشتند لذا از مدیران انتظار می رود که در اهداف مورد نظر دستگاه های ذیربط خود بیش از پیش به نقش رسانه ها توجه نمایند و از این پتانسیل خوب و سازنده در استان استفاده کامل و بهینه داشته باشند.

 

حسینی، با تاکید بر این مطلب که تقویت روزنامه ها باعث رشد و غنای فرهنگی استان می شود، گفت: نقش رسانه ها و رسالت دست اندکاران رسانه ای به ویژه خبرنگاران عزیز خطیر، سنگین و حساس و پرمشغله است که از مسولین روابط عمومی های استان نیز می خواهیم در حوزه مسولیت خود به گونه ای عمل نمایند که مردم نتیجة کارها را به خوبی احساس کنند که با کمک گرفتن از رسانه ها این مهم محقق خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه سال 1390 سال مملو از فعالیت های مختلف بود گفت: به قول استاندار محترم کرمانشاه استان در این سال به یک کارگاه سازندگی تبدیل گردید و همه در راستای حرکت به سمت توسعه و پیشرفت عزم خود را جزم کردند.

 

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به فلسفه کاری روابط عمومی ها اشاره کرد و بیان داشت: فلسفه روابط عمومی مردم مداری است و هدف روابط عمومی ایجاد وحفظ وتداوم ارتباط است و وظیفه روابط عمومی ها اطلاع رسانی و پاسخگویی است، لذا یک روابط عمومی پویا و کارآمد باید بتواند برای حل مشکلات ارتباطی سازمان خود برنامه ریزی کند.


وی گفت: روابط عمومی کاری سنگین و پیچیده و در جایگاه اصلی خود با ارزش است که می تواند محرک کننده روند توسعه و شکوفایی استان باشد.

 

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها، اظهار داشت: بدون شک امروز کمتر سازمانی است که خود را بی نیاز از روابط عمومی ها بداند و اگر روابط عمومی ها بخواهند تاثیرگذار باشند باید از همه نظر در جایگاه شایسته خود قرار داشته باشند.

 

حسینی از عوامل موفقیت یک روابط عمومی را نوآوری، حفظ کرامت انسان ها و رابطة منطقی با گروه های مختلف جامعه عنوان کرد.

 

جلال منکرسی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، نیز در این مراسم گفت: رسانه ها در طول یک سال گذشته با بستر سازی مناسب به اجرای طرح ها و برنامه های مدیریت استان کمک شایانی نمودند که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، وی گفت: خبرنگاران با آگاهی بخشی به جامعه ضمن ایجاد انگیزه لازم، مسیر حرکت به سمت توسعه و بالندگی را فراهم می آورند.

 

منکرسی، تصریح کرد: جا دارد از یک سال تلاش ها و زحمات خبرنگاران در طول یک سال گذشته تقدیر کنیم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 117937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha