عباسی:نباید عده‌ای را بترسانیم تا از تخلفی چشم‌پوشی شود

وزیر وزرش و جوانان و رئیس مجمع عمومی فدراسیون فوتبال می گوید باید اجازه داد تا مجمع تشکیل جلسه دهد و در مورد ادامه حضور کفاشیان تصمیم‌گیری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، وزیر وزرش و جوانان از تشکیل دوباره مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای تصمیم گیری در مورد مشکلات قانونی ادامه ریاست علی کفاشیان بر این فدراسیون خبر داد.
محمد عباسی عصر دیروز در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: باید اجازه بدهید تا مسائل در آرامش به پیش برود و مجمع تشکیل جلسه دهد و در مورد اتفاقات رخ داده در ارتباط با فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته شود.


وی که اخیرا مرد خطاب دوباره حجت الاسلام پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد پیگیری رسیدگی به حضور غیر قانونی علی کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال قرار گرفته است ادامه داد: تخلفی در انتخابات فدراسیون فوتبال علی‌رغم تذکراتی که داده شده بود، رخ داد و باید به این تخلفات رسیدگی شود. امروز در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده است کسانی که بازنشسته شده‌اند مجاز باشند در محیط‌های ورزشی فعالیت کنند ولی این موضوع رای کمی آورد و بیشتر نمایندگان مخالف بودند، گرچه من خود با آن موافق بودم که زمینه‌ای فراهم شود تا از ظرفیت‌های باتجربه که در کشور وجود دارد استفاده شود ولی در مجلس این موضوع رای نیاورد.


وزیر وزرش و جوانان که طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال ،رئیس مجمع عمومی این فدراسیون تلقی می شود با تاکید بر اینکه باید منتظر ماند تا مجمع تصمیم خود را بگیرد، گفت: برخی از بحث‌هایی که در این زمینه مطرح می‌شود، حرف دقیقی نیست. اینکه مباحثی مطرح شود که عده‌ای را بترسانیم تا از تخلفی چشم‌پوشی شود. باید اجازه داد که مسائل آرام پیش برود و اجازه داد تا مجمع تشکیل جلسه دهد و در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کند.
لازم به ذکر است که از نظر فیفا مجمع عمومی فدراسیون فوتبال عالی ترین نهاد تصمیم گیری درباره فوتبال هر کشور است.
پایان پیام/
 

کد خبر 117927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha