کمک های مردمی همدان در جشن نیکوکاری 141 درصد افزایش یافت

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان همدان، از افزایش 141 درصدی جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد و گفت: این کمک های نسبت به سال قبل بیش از 8/4 میلیارد ریال افزایش یافت.

جعفر چهره قانی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان همدان همزمان با برگزاری جشن ملی و معنوی نیکوکاری و در آستانه سال 1391با حضور در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی این نهاد 11 میلیارد و 647 میلیون ریال به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند که پیش بینی می شود این رقم تا مبلغ 15 میلیارد ریال افزایش یابد.

 

وی اضافه کرد: از این مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال کمک نقدی، پنج میلیارد و 396 میلیون ریال کمک های غیر نقدی، چهار میلیارد و 999 میلیون ریال غیر نقدی ثبت انتظامی و مبلغ 50 میلیون ریال نیز در قالب تعهدات است.

 

وی گفت: کل کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری قبل از آغاز سال جدید تفکیک و بسته بندی و در بین محرومین و نیازمندان و همچنین خانواده های تحت حمایت این نهاد و در مدارس توسط انجمن اولیا و مربیان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده و یا در حال توزیع است.

 

وی با اشاره به اعتماد بسیار بالای مردم خیر و نیکوکار استان به این نهاد رشد چشمگیر مشارکت های مردمی را حاصل این اعتماد مردم عنوان کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 117920

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha