امام جمعه جیرفت خواستار تجهیز مساجد بین راهی شد

امام جمعه جیرفت در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز خواستار تجهیز و آماده سازی مساجد بین راهی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان حجت السلام اصغر عسکری، امام جمعه شهرستان جیرفت عصر روز گذشته (24 اسفند) در آخرین جلسه شورای اداری در سال 90 بیان داشت: دو رویداد 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند نشان داد که مردم این شهرستان با حضور هوشمندانه و با بصیرت خود وفاداری خود را به نظام، ولایت فقیه ابراز کرده اند.
 

وی ادامه داد: تمام نهادها و سازمانهای محلی در این راستا فعالیتی ستودنی از خود به نمایش گذاشتند که برگ زرین دیگری در افتخارات و پرونده عبادی آنان خواهد بود.

 

عسکری افزود: مدیران باید در رفع مشکلاتی که از سوی مردم به آنان ارجاع می شود تمام تلاش خود را بکار گیرند.
 

وی در ادامه به فرمایش حضرت علی(ع) که فرمودند: "مردم دوستی را در جان خود نهادینه کن" اشاره کرد و افزود: طبق این روایت مردم دو گروهند یا برادران دینی مایند یا در آفرینش با ما شریک هستند.
 

امام جمعه جیرفت در ادامه به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: اساس و بنیاد این امر باید در رفتار مسئولین منطقه نهادینه شود و مسئولان باید همواره راهنما و روان کننده مشکلات کارهای مردم باشند.
 

عسکری خاطرنشان کرد: از سازمانهای مربوطه تقاضا می شود، نسبت به تجهیز مساجد بین راهی و مدارس برای اسکان نوروزی اقدامات لازم را به عمل آورند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 117887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha