افتتاح همزمان 10 هزار و 444 واحد مسکن مهر در خوزستان

دکتر احمدی نژاد، با حضور در مجتمع یک هزار واحدی مسکن مهر اندیمشک، 10 هزار و 444 واحد مسکن مهر را در سراسر استان خوزستان را به طور همزمان افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اهواز، با حضور دکتر احمدی‌نژاد بیش از 10 هزار و 444 واحد مسکونی در مسکن مهر شهرستان‌های اندیمشک، ایذه، اهواز، بندر ماهشهر، شوش و هندیجان به طور نمادین در اندیمشک به بهره‌برداری رسید.

 

در این آیین، رئیس جمهور از مراحل ساخت و تکمیل واحدهای آماده بهره‌برداری بازدید کرد به صورت نمادین کلید یکی از واحدهای مجتمع هزار واحدی اندیمشک در اختیار مالک آن قرار داد و با بازدید از بخش های مختلف این مجتمع و با توضیحات دست اندرکاران، در جریان نحوه احداث آن قرار گرفت.

 

احمدی‌نژاد با جمعی از ساکنان این مجتمع که به استقبال وی آمده بودند، از نزدیک و به صورت رودرو به گفتگو نشست و ضمن پاسخ دادن به ابراز احساسات صمیمانه ایشان و شنیدن و دریافت درخواست‌ های آنها، دستوراتی برای رفع مشکلاتشان صادر کرد.

 

لازم به ذکر است، سایت مسکن مهر اندیمشک در شمال خوزستان در انتهای کوی رسالت و در زمینی به مساحت بیش از پنج هکتار ساخته شده و هم اکنون دارای امکانات فضای سبز،آب و برق و سایر امکانات رفاهی مورد نیاز بوده و برای آن مدرسه، مسجد و غیره پیش بینی شده و در دست ساخت است.

 

پایان پیام/

کد خبر 117882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha