آغاز سال نو با تکریم مقام شهدا در قالهر

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر گفت: مراسم آغاز سال نو با حضور اهالی قالهر در جوار گلزار مطهر شهدای روستا تحویل می شود.

اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر به خبرنگار شبستان در اراک گفت: اهالی روستا و به طور خاص و چشمگیر اعضای کانون با حضور درگلزار مطهر شهدای قالهر و قرائت دعای فرج امام زمان (عج) درهنگام تحویل سال برای داشتن سالی توام با معنویت و آرامش دعا می کنند.


وی با بیان اینکه در هنگام تحویل سال نو هفت سین چیده شده در مسجد با بهره مندی از سین های جبهه و دوران هشت سال دفاع مقدس آراسته شده افزود: در این مراسم معنوی که با نام و یاد شهدا مزین است اهالی روستا برای بخشش و آمرزش گناهان دست به دعا برمی دارند.
 

سهرابی همچنین از برگزاری یک سری مسابقه فوتسال باعنوان " لبیک یاخامنه ای" بین تیم های قالهری های مقیم شهرستان های کاشان، دلیجان و تهران با تیم روستا خبر داد و تصریح کرد: دیدار با بیماران ذهنی آسایشگاه دخترانه سمانه دودهک دلیجان در روز چهارم فروردین 1391 با حضور 40 نفراز اعضای خواهر کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.


وی برگزاری 13 مسابقه پیامکی پیرامون امام زمان (عج) درهر روز از ایام تعطیلات نوروز و اهدای هدایا را از برنامه های کانون عنوان کرد و گفت: یک دوره اردوی زیارتی سیاحتی به شهرمقدس قم با حضور 40 نفر از فعالان کانون در ایام نوروز برگزار می شود.


مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر اظهار کرد: برگزاری یک دوره مسابقه تنس روی میز ویژه خواهران، برگزاری آزمون کلاس های نهج البلاغه کانون، برگزاری پیاده روی خانوادگی در روز سیزدهم فروردین روز طبیعت و اجرای برنامه حفظ قرآن کریم هر روز سه آیه دربین نمازهای یومیه از دیگر برنامه های عید نوروز است.


پایان پیام/

 

کد خبر 117868

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha