استقرار 12 پاسگاه سیار در نقاط حادثه خیز

جانشین فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: 12 پاسگاه سیار در نقاط حادثه خیز سیستان و بلوچستان مستقر می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، احمد طاهری، جانشین فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، امروز (25اسفند) در رزمایش عملیات ترافیکی طرح نوروزی، اظهار داشت: امسال پلیس در ایام نوروز با شعار بهار من آرامش و رضایت تو به صورت شبانه روزی در خدمت مردم سیستان و بلوچستان است.

 

وی افزود: پلیس در  زمانی که شهروندان به مسافرت می روند از استراحت ایام نوروز استفاده نمی کنند و از اموال خانه ها مراقبت می کنند.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان امن ترین جاده ها را در کشور دارد، خاطرنشان کرد: جاده های سیستان و بلوچستان به جدیدترین علائم راهنمایی و رانندگی مجهز هستند.

 

طاهری با تاکید بر اینکه  پلیس در ایام نوروز باید قوانین را با احسن خلق نیکو اعمال کند، گفت: با توجه به جوه سرد در شمال کشور استان های جنوبی بیشترین مسافران نوروزی را میزبان هستند به همین منظور نیروهای امداد و نجات نمایندگان یک استان هستند و باید در رفتار خود با مسافران نهایت کمال و تواضع را نشان دهند.

 

وی با بیان اینکه 40 دستگاه ماشین به ناوگان پلیس راه افزوده شده است، افزود: 12 پاسگاه سیار در محل های پر حادثه به منظور جلوگیری از مسائل ترافیکی و کنترلی و تقویت یگانهای مراکز پلیس مستقر شده است.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با همبستگی و تعامل موجود بین دستگاه های ستاد نوروزی در استان مسافرت خوبی را در ایام نوروز برای مسافران پیش بینی می کنیم.          

                               

 پایان پیام/ 

کد خبر 117866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha