ساخت 40 طرح آموزشی در سیستان و بلوچستان به همت خیران

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: خیران مدرسه ساز استان سیستان و بلوچستان در حال ساخت 40 طرح آموزشی برای دانش آموزان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، علی راشکی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان، امروز (25اسفند) در جشنواره خیران مدرسه ساز زابل، گفت: 258 خیر مدرسه ساز در استان در حال تجهیز و ساخت 40مدرسه در مناطق محروم استان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: این پروزه های آموزشی در قالب 240 کلاس درس در حال ساخت و نوسازی است.

 

راشکی یاداور شد: خیران مدرسه ساز امسال 6 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تجهیز و نوسازی مدارس استان هزینه کرده اند.

 

وی اظهارداشت: از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه پنج میلیارد و 900 میلیون تومان توسط خیران به ساخت و تجهیز 48 طرح آموزشی اختصاص یافته است.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و لوچستان افزود: طی 9 ماه امسال 235 کلاس درس توسط خیران مدرسه ساز در مناطق محروم استان احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است.

 

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان نیز در جشنواره خیران مدرسه ساز هیرمند، از بازسازی هفت مدرسه این شهرستان در سال آینده خبر داد.

 

راشکی افزود: بهسازی 5 مدرسه و بهره برداری از یک سالن ورزشی و همچنین کلنگ احداث یک سالن ورزشی دیگر از اولویت های اجرایی سال آینده در شهرستان هیرمند است.


پایان پیام/

کد خبر 117865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha