برگزاری اردوهای جهادی کمیته امداد لرستان در مناطق محروم

مدیرکل کمیته امداد لرستان از برگزاری اردوهای جهادی کمیته امداد استان در ایام نوروز با همکاری بسیج دانشجویی در مناطق محروم خبر داد.

غلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به خبرنگار شبستان گفت: اردوهای جهادی کمیته امداد استان با همکاری بسیج دانشجویی در مناطق محروم این استان طی ایام نوروز برگزار می شود.


وی افزود: این اردوهای جهادی از امروز25 اسفندماه سال ماه آغاز شده وتا 15 فروردین سال 91 ادامه دارد.


متقی اظهار داشت: در این طرح کمیته امداد استان لرستان با همکاری بسیج دانشجویی این استان اردوهای جهادی را به منظور اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و درمانی، دینی در مناطق محروم و دوردست شهر خرم آباد برگزار می نماید.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اظهار کرد: این اردوها با هدف رسیدگی به امور روستاهای دوردست که از لحاظ توسعه یافتگی در وضعیت مناسبی قرار ندارند، برگزار می شود.


وی تصریح کرد: در این اردوها علاوه بر اجرای کارهای عمرانی و بهداشتی درمانی، بصورت ویژه در راستای فعالیت های فرهنگی و آموزشی جوانان و نوجوانان برنامه های بسیار جذاب و پرباری در نظر گرفته شده است.


متقی مناطق جغرافیایی تحت پوشش این اردوها را روستاهای پیلگاه، دهگاه، سنگتراشان و ... ذکر کرد که جمعیت ساکن در این مناطق بالغ بر 200 خانوار است.

 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 117835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha