کمک بیش از 5 میلیارد ریالی مردم خراسان شمالی در جشن نیکوکاری

مردم خیر و نوعدوست خراسان شمالی در جشن نیکوکاری امسال، پنج میلیارد و 71 میلیون ریال به محرومان استان کمک کردند.

برات سیلمی، معاون مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با اعلام اینکه این کمک ها هنوز توسط مردم خیر و نوعدوست ادامه دارد، به خبرنگار شبستان گفت: علاقه مندانی که تا به حال موفق به کمک نشده اند می توانند کمک های خود را به دفاتر کمیته امداد در استان و شهرستان ها و یا به شماره حساب 0105293350008 بانک ملی کلیه شعب واریز کنند.

 

وی اظهار داشت: از مجموع کمک های فوق بیش از 541 میلیون ریال نقدی و بیش از 3 میلیارد ریال غیر نقدی و یک میلیارد و 372 میلیون ریال نیز از تعهدات است.

سلیمی با اعلام اینکه در جشن نیکوکاری امسال هزار 290 پایگاه، کمک های مردمی را جمع آوری می کرد، گفت: از این میان 57 پایگاه در سطح شهر، 149 پایگاه در مساجد، 789 پایگاه در مدارس و 295 پایگاه نیز در روستا در طی این چند روز فعال بود.

وی با اشاره به اینکه کمک های جمع آوری شده در اولین فرصت به دست نیازمندان خواهد رسید، گفت: کمک های جمع آوری شده در مدارس به آموزش و پرورش تحویل داده می شود تا مدارس با صلاحدید خود به دانش آموزان نیازمند آموزش و پرورش اهدا کنند.


سلیمی خاطرنشان کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته مبلغی بالغ بر 2 میلیارد ریال توسط مردم خراسان شمالی جمع آوری شد که با مشارکت و کمک های مردم خیر و تلاش مسئولان، این کمک ها امسال تا به اکنون 153 درصد رشد داشته است.


پایان پیام/ 

کد خبر 117834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha