راه اندازی 41 پایگاه توسط هلال احمر یزد برای ایام نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به برنامه های نوروزی این جمعیت از راه اندازی 28 پایگاه مسافران نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرها و 13 پایگاه امداد و نجات در سطح جاده های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، کاظم مشرف، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح های نوروزی این جمعیت، گفت: طرح استقبال ایمن از بهار همزمان با ایام نوروز به منظور مشارکت حداکثری اعضای جمعیت در فعالیت ها بشردوستانه و امدادی و ارتقای سطح آگاهی مسافران در استان اجرا می شود.

وی اطلاع رسانی، فرهنگ سازی، برپائی خیمه های نماز در مبادی ورودی و خروجی، افزایش آگاهی مسافران از نکات ایمنی و پیام های بهداشتی، امداد رسانی به اشخاص گمشده و درراه مانده و افزایش توان هلال احمر در امداد رسانی سریع به مسافران را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد.

مشرف با بیان اینکه در ایام نوروز در کنار پایگاه های ورودی و خروجی خیمه های نمازبرپا می شود، خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 800 نفر روز نجاتگر آموزش دیده جمعیت هلال احمر آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

وی با اشاره به اینکه سامانه 147 آماده پاسخگوئی به مسافران نوروزی است، اظهارداشت: مامورریت های هلال احمر برای اجرای طرح استقبال ایمن از بهار از 24 اسفند در استان آغاز شدو تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

کد خبر 117798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha