توانمندی جوانان ایرانی، انزوا و شکست را برای غرب به ارمغان آورده است

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به دستاوردهای عظیم نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف علم و فناوری، گفت: توانمندی جوانان ایرانی انزوا و شکست را برای غربی ها به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حمزه علی علیخانی، جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، شب گذشته (24اسفند) در مراسم اختتامیه دومین جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی در سنندج، اظهار داشت: هدف امروز دشمنان تسخیر روح و فکر ملت مسلمان و آزاده ایران اسلامی است و برای رسیدن به این هدف دست به هر توطئه و اقدامی دست می ‌زنند.


وی افزود: دشمن یقین پیدا کرده که با جنگ فیزیکی نمی‌تواند به ایران اسلامی کوچکترین ضربه‌ ای وارد کند لذا در این مسیر با انواع ترفندها وارد عرصه جنگ نرم شده است.


جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تأکید بر نقش کلیدی جوانان در مقابله با هجمه های فرهنگی و اعتقادی دشمنان نظام اسلامی، گفت: جوانان متعهد، معتقد و ولایت ‌مدار ایران اسلامی افسران جنگ نرم ایران اسلامی هستند و باید با پیروی و تبعیت از شهدا و رزمندگان انقلاب پیشرو این میدان باشند.


علیخانی خاطر نشان کرد: فعالیت در عرصه فضای مجازی و جنگ نرم بسیار خطیر و پرمشغله بوده و افرادی که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند باید با درنظر گرفتن تمام جوانب لازم با در نظر گرفتن تمامی ارزش ها و آرمان های والای نظام اسلامی به حرکتی روبه جلو بیاندیشند و عمل کنند.


وی افزود: بهره‌گیری بسیجیان به عنوان مدافعان اصلی انقلاب از سیره بزرگان، فراگیری قرآن مجید و عمل به دستورات آن به عنوان استراتزی بسیج مستضعفین مطرح بوده و با جدیت هرچه تمام تر در قالب برنامه ها و فعاالیت های بسیج دنبال می شود.


این مقام مسئول با تقدیر از مشارکت چشمگیر وبلاگ نویسان فعال استان در دومین جشنواره استانی وبلاگ نویسی بسیجیان، اظهار داشت: امید است بسجیان فعال در عرصه فضای مجازی منادیان فرهنگ، باورهای دینی و اعتقادی و ارزش های والای انقلاب اسلامی در این عرصه بوده و همواره با درنظر گرفتن این ارزش ها به پیش بروند.


پایان پیام/

کد خبر 117791

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha