چاپ 50 هزار نقشه گردشگری شهرهای خراسان جنوبی

سرپرست روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از چاپ حدود 50 هزار نقشه گردشگری شهرهای استان به مناسبت نوروز 91 خبر داد.

حمزه حمزه، سرپرست روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی به خبرنگار شبستان گفت: حدود 50 هزار نقشه راهنما از مرکز استان و شهرستان‌ها با هدف توزیع میان مسافران نوروزی به چاپ رسیده است.

 

وی افزود: جدیدترین اطلاعات شهرهای استان شامل مراکز و جاذبه های گردشگری و تاریخی، بیمارستان ها، داروخانه ها و... در این نقشه ها ارائه شده است.

 

حمزه ادامه داد: 24 هزار جلد کتابچه سفر که شامل اطلاعات جامع گردشگری استان، اطلاعات ضروری مسافران و... می باشد نیز چاپ شده است.

 

وی یادآور شد: یک هزار و 500 لوح فشرده معرفی جاذبه‌های تاریخی، گردشگری، صنایع دستی و سوغات محلی نیز آماده شده که این اقلام فرهنگی در ایام نوروز در مرکز استان و شهرستان ها جهت رفاه مسافران و گردشگران نوروزی و دسترسی آسان تر آنان به جاذبه های گردشگری استان توزیع می شود.

 

وی اجرای موسیقی در باغ و عمارت اکبریه، برگزاری مسابقه معرفی جاذبه های تاریخی، مسابقه عکاسی، حضور در نمایشگاه نوروز تهران و جشنواره نوروز در تاجکستان، راه اندازی قطار شادی، طراحی بنرها معرفی و خوش آمدگویی، طراحی کارت شناسایی برای اعضای ستاد و... را نیز از جمله برنامه‌های انجام شده از سوی این نهاد برای جذب حداکثری مسافران نورزی برشمرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 117789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha