برگزاری دومین رویداد بزرگ «توانا» به همت بسیج دانشجویی فارس

یوسفی گفت: فارس میزبان دومین رویداد بزرگ «توانا» ویژه گروه های جهادی دانشجویی سراسر استان استان بود که به مدت سه روز توسط بسیج دانشجویی استان روز در مجتمع فرهنگی تربیتی «شهید آیت الله ربانی» شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید یوسفی» از برگزاری رویداد بزرگ «توانا» خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: فارس میزبان دومین رویداد بزرگ «توانا» ویژه گروه های جهادی دانشجویی سراسر استان استان بود.

مسئول بسیج دانشجویی فارس افزود: دومین رویداد بزرگ «توانا» به میزبانی استان فارس به مدت سه روز توسط بسیج دانشجویی استان روز در مجتمع فرهنگی تربیتی «شهید آیت الله ربانی» شیراز برگزار شد.

وی اضافه کرد: انتخابات شورای جهادی بسیج دانشجویی استان فارس نیز در این رویداد برگزار شد و این رویداد به صورت حضوری و کارگاهی به مدت سه روز برگزار شد.

یوسفی با اشاره به سرفصل های این دوره بیان کرد: مدیریت و برنامه ریزی گروه و اردوی جهادی، چیستی، چرایی و سیر حرکت های جهادی، برنامه ریزی و عرصه یابی، روش تامین مالی، تشکیلات جهادی و اخلاق جهادی در این رویداد گنجانده شد.

وی ادامه داد: در برگزاری دوره «توانا» از ظرفیت اساتید متخصص کشوری و استانی برای توانمندسازی مسئولان گروه های جهادی دانشجویی نیز استفاده شد.

یوسفی تصریح کرد: از اهداف این دوره می توان به  اعتلای کیفیت گروه های جهادی دانشجویی، پیشرفت و تخصصی شدن فعالیت گروه های جهادی دانشجویی، تقویت روحیه مطالبه گری و گفتمان سازی در میان فعالان جهادی اشاره کرد و دوره های آموزشی عمومی برای عموم جهادگران و دوره ها و کارگاه های تخصصی به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی، اجتماعی و رویکرد طرح اعتلا برای مخاطبان خاص برگزار شده است.

کد خبر 1142084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha