جهاد مدافعان سلامت  در تاریخ کشور ثبت می شود

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه پرستاران پاسدار عرصه سلامت هستند، گفت: جهاد مدافعان سلامت برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا و نجات جان هم وطنان، در تاریخ کشور ثبت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت استان، با گرامیداشت روز پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س)، اظهار کرد: شهدای سلامت در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا، عزیزترین سرمایه خود را فدا کردند تا بیماران کرونایی سلامتی خود را بازیابند.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار»  با اشاره به اینکه کادر درمانی و پرستاران با وجود تمامی سختی ها در روزهای کرونایی، هیچ گاه میدان را خالی نکردند و افتخاری بزرگ را برای جامعه بهداشت و درمان کشور رقم زدند، افزود: پرستاران  پاسدار عرصه سلامت هستند به ویژه در این ایام کرونایی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

 

وی تصریح کرد: کار پرستاری، ارزش فوق العاده ای دارد، پرستاری یکی از عبادت هایی است که خداوند متعال نصیب انسان کرده است، پیامبر اکرم(ص) می فرمایند که کسی برای پرستاری از بیماری تلاش کند، از گناهانش خارج می شود به طوری که از تازه متولد شده است، این تلاشی که پرستاران برای درمان و نجات جان بیماران انجام می دهند بسیار ارزشمند است.

 

امام جمعه ایلام افزود: ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت ایران برای همیشه در تاریخ کشور ثبت خواهد شد، چرا که آنان کاری بزرگ و باعظمت را انجام دادند و مردم نیز قدردان آنها خواهند بود

 

 حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: این شهدا مایه افتخار برای خانواده و همشهریان و عزت آفرین برای استان هستند که در عرصه خطر حاضرند خود را فدای دیگران کنند.

 

گفتنی است، حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» امام جمعه ایلام  ظهر امروز به همراه جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با خانواده شهید مدافع سلامت  «جهاندار  رستم خانی»  دیدار و گفت و گو کرد.

کد خبر 1126589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha