یکصد زندانی محکوم مالی به مناسبت ماه ربیع‌الاول در کردستان آزاد می‌شوند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان گفت: یکصد زندانی محکوم مالی در کردستان به مناسبت ماه ربیع‌الاول آزاد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان در مراسم تکریم و استقبال و‌ وداع با پیکر مطهر شهید والامقامِ هشت سال دفاع مقدس که در زندان سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تعداد یکصد زندانی محکوم مالی در هفته جاری به مناسبت ماه ربیع‌الاول و خجسته میلاد رسول اکرم(ص) از زندان‌های استان آزاد خواهند.

 

 

وی ضمن خیر مقدم به ساحت مطهر و مقدس این شهید ربانی با اشاره به جایگاه رفیع شهادت نزد خداوند متعال عنوان کرد: جامعه و ایران اسلامی مدیون این حماسه سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای دوران دفاع مقدس است و امروز زندان‌های کردستان میزبان شایسته پیکر شهید نورانی دوران دفاع مقدس است.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کردستان بیان کرد: امروز به یمن و برکت حضور مطهر این شهید بزرگوار شاهد آزادی ۹ نفر از محکومان مالی خواهیم بود.

 

 

جباری خاطر نشان کرد: زندان‌های کردستان از برکات ماه مبارک ربیع‌الاول بهره‌مند خواهند شد و این نوید را به مددجویان می‌دهیم که در هفته جاری با همت خیرین نوع دوست، شاهد آزادی یکصد زندانی محکوم مالی در زندان‌های استان خواهیم بود.

 

 

مراسم بی‌نظیر و با شکوه وداع با پیکر منورشهید والا مقام هشت سال حماسه و از خودگذشتگی با حضور کلیه مدیران و مسئولین ستادی اداره‌کل و زندان مرکزی سنندج برگزار شد و در این مراسم شاهد اجرای روحبخش و زیبای گروه دف نوازی و مداحی مددجویان زندان سنندج در نعت رسول الله بودیم.

 

 

در این آئین معنوی با حضور دادستان و مدیر کل زندانهای استان از تعدادی از کارکنان خانواده شهدا که در این مرکز شاغل و انجام وظیفه می‌نمایند به طور شایسته با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

 

 

کد خبر 1109383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha