راه توسعه شهری وجود منابع درآمدی پایدار با استفاده ازسرمایه های مختلف

عضو شورای شهر شیراز گفت: تنها راه توسعه شهری وجود منابع درآمدی پایدار و استفاده از سرمایه های مختلف است که در این خصوص شورای شهر و شهرداری شیراز فعالیتهای مختلفی را طی چند سال گذشته انجام داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازفارس، مهندس مهدی خانی، عضو شورای شهر شیراز امروز (24بهمن) در نشست خبری مشترک رسانه های شیراز و اصفهان گفت: به طور یقین اجرایی شدن مدیریت واحد شهری در بخش های مختلف توسعه تاثیر گذار خواهد بود زیرا با اجرایی شدن این بحث برنامه های ریزی های توسعه ای به راحتی امکان پذیر است.

 

وی افزود: از جمله مباحثی که باعث توسعه شهری می شود توجه و اهمیت دادن به مدیریت شهری است که در این راستا باید تمامی بخش ها و ارگان ها همکاری لازم را داشته باشند.

 

خانی با اشاره به اینکه از جمله مباحث مربوط به مدیریت شهری توسعه سرمایه گذاری در شهر شیراز است، بیان داشت: توسعه و افزایش حضور سرمایه گذاران باعث پیشرفت خواهد شد که در این راستا با اجرایی شدن مدیریت شهری در شیراز حضور سرمایه گذاران هموارتر از قبل می شود.

 

عضو شورای شهر شیراز تنها راه توسعه شهری وجود منابع درآمدی پایدار و استفاده از سرمایه های مختلف دانست که در این خصوص شورای شهر و شهرداری شیراز فعالیتهای مختلفی را طی چند سال گذشته انجام داده اند، تصریح کرد: سالیان سال است که بحث مدیریت شهری را در شیراز دنبال می کنیم اما متاسفانه به دلیل برخی از کم کاری ها نتواسته ایم این مبحث مهم را به صورت کامل عملیاتی کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته پروژه های سرمایه گذاری مختلفی در شیراز اجرایی شده که اگر خواهان توسعه بیشتر هستیم به حضور سرمایه گذاران بیشتری در شیراز نیازمندیم و توجه به بحث مدیریت شهری لازمه توسعه و پیشرفت شهر شیراز است.

 

پایان پیام/

کد خبر 107950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha