4 خانه فرهنگی دیجیتال در استان فارس افتتاح شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از افتتاح چهار خانه فرهنگی دیجیتال در این استان خبر داد و گفت: تا سال آینده حداقل 40 مرکز فرهنگی دیجیتال تاسیس می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، احمدرضا نداف، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس عصر امروز (24بهمن) در آیین افتتاح مرکز رسانه های دیجیتال بیت الزهرا (س) شیراز گفت: از چهار خانه فرهنگی دیجیتال که در استان افتتاح می شوند، سه مرکز در شیراز و یک مرکز در شهرستان جهرم قرار دارد.


وی افزود: سیاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در خصوص مراکز فرهنگی دیجیتال حداقل در سال آینده 10 برابر تعداد تاسیس شده در استان فارس باشد و ان شاءالله حداقل 40 مرکز را در سال آتی افتتاح کنیم.


معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: داشتن امکان استفاده از فضای مجازی داشتن نیاز فعلی جامعه است که باید به آن بیشتر توجه شود.


نداف با تاکید بر اینکه بهترین مراکزی که می توانیم این خدمات را در آنجا ارائه دهیم کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند، گفت: در این مکان ها زیر ساخت اولیه از نظر مکان فراهم شده و دوستانی که در کانون ها فعالیت می کنند، از بچه های مسجد هستند که شاخص های لازم را دارند.
 

وی خاطرنشان کرد: خروجی این فعالیت ها خانه فرهنگی دیجیتال است که توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی می شود و بسیار مثبت خواهد بود.
 

خاطر نشان می شود، امروز با حضور معاون مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد فارس، مدیر کانون تخصصی همایش ها و مناسبت های استان خانه های فرهنگی دیجیتال بیت الزهرا (س)، حوزه علمیه قائمیه، حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر صدرا در شیراز و مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم افتتاح شد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 107941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha