اعلام اسامی هیات داوران موسیقی فجر

اسامی هیات داوران بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر در شاخه‌های کلاسیک ایرانی، کلاسیک غیرایرانی ،آواز جمعی و آهنگسازی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  اساتیدی چون رضا شفیعیان، نصرالله ناصح پور، داریوش پیرنیاکان داوری بخش رقابتی کلاسیک ایرانی، آذین موحد، رافائل میناسکانیان، اکبر محمدی داوری بخش رقابتی کلاسیک غیرایرانی، مهدی شمس نیکنام، رازمیک اوحانیان و اسفندیار قره‌باغی داوری بخش رقابتی آواز جمعی، شاهین فرهت، محمدرضا تفضلی، کیاوش صاحب‌نسق، محمد سریر و علیرضا مشایخی داوری بخش آهنگسازی کلاسیک غیرایرانی و پایان‌نامه‌ها، کیوان ساکت، آذر هاشمی، علی‌اکبر قربانی، شهرام توکلی و فرهاد برنجان داوری بخش آهنگسازی ایرانی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارند.


هیات داوران این چهار بخش آثار نهایی راه یافته به جشنواره بیست‌وهفتم را در طول روال برگزاری داوری خواهند کرد.

 

انتشار کتابچه ی راهنمای جشنواره موسیقی فجر


کتابچه راهنمای بیست و هفتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر که مشخصات گروههای شرکت کننده را شامل می شود به همت پیمان میرآقاسی جمع آوری و منتشر شد.

 

 این کتابچه همانند سالهای گذشته در قطع پالتویی طراحی شده و اطلاعات و مشخصات تمامی گروهها را در خود جای داده است.همچنین آدرس الکترونیکی گروه ها و سرپرست آنها نیز در این کتابچه گنجانده شده تا هنرمندان و موسیقیدان هایی که تمایل به همکاری با یکدیگر دارند از این طریق راحت تر بایکدیگر ارتباط بگیرند.


طرح جلد این کتابچه از پوستر جشنواره گرفته شده و در 200 صفحه به صورت تمام رنگی با مدیریت هنری پیمان میرآقاسی و تیم طراحی و صفحه بندی به مدیریت فرشاد یگانه منتشر شده است



10 گروه موسیقی در گرگان، یاسوج و قزوین به روی صحنه می رود


همزمان با برگزاری جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر در تهران،10 گروه موسیقی در گرگان، یاسوج و قزوین به اجرای برنامه می پردازد.

همزمان با برگزاری جشنواره در تهران، 4 گروه در روزهای 24، 27، 28 و 29 بهمن ماه در گرگان به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

 


در اولین روز برپایی جشنواره( 24 بهمن)، گروه نیوش به روی صحنه خواهد رفت و در ادامه نیز روز پنج شنبه گروه نجوای کتول، روز جمعه گروه هنگام و روز شنبه گروه برادران نظری به روی صحنه می‌‌روند.


 در شهر قزوین نیز به ترتیب گروه های سهند، مهتاب رو، سماء، هورخش، چکاوک و طرو به اجرای برنامه خود خواهند پرداخت به طوری که دوشنبه، 24 بهمن در اولین روز جشنواره گروه سهند ، روز چهارشنبه 26 بهمن گروه مهتاب رو ، جمعه 28 بهمن گروه‌های سماء و هورخش و شنبه 29 بهمن ماه نیز گروه‌های چکاوک و طرو به اجرا خواهند پرداخت. یاسوج نیز در ایام جشنواره بیست و هفتم موسیقی فجر میزبان 4 گروه خواهد بود.


بنا به گزارش ستاد خبری بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، در این شهر در روزهای 24، 25، 26 و 27 بهمن ماه به ترتیب گروه هنگام ، گروه ایلبانگ، گروه بامداد و گروه مهتاب رو به روی صحنه می‌‌روند.


گفتنی است، بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به دبیری حسن ریاحی 24 تا 30 بهمن ماه در تهران، کرج، قزوین، شیراز، یاسوج و گرگان برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 107922

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha