مسجد شهرک صنعتی جهان آباد میبد افتتاح شد

مسجد شهرک صنعتی شهرستان میبد با حضور امام جمعه میبد، مدیرعامل شهرک های صنعتی استان یزد، فرماندار، و جمعی از صاحبان صنعت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، حجت الاسلام علیرضا اعرافی، امام جمعه میبد در مراسم افتتاح این مسجد بر پرداختن به معنویت در کنار تلاش و فعالیت های اقتصادی تاکید کرد و گفت: پرداختن به معنویت موفقیت را افزایش می دهد.


حجت الاسلام اعرافی ادامه داد: صاحبان صنایع و کارگران و کارفرمایان باید در همه ابعاد زندگی، کار و تلاش خود خدا را در نظر بگیرند چرا که اراده انسان برای انجام کار را تقویت می کند و نوعی آرامش در انسان ایجاد می شود.

عظیمی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان هم در این مراسم گزارشی از وضعیت شهرک های موجود درشهرستان میبد ارائه کرد و اظهارداشت: شهرستان میبد با وجود 2 شهرک و ناحیه صنعتی از فعال ترین شهرهای صنعتی استان به شمار می رود و بر این اساس سیاس زیرساخت های توسعه شهرک های صنعتی میبد رو به رشد است.

وی افزود: برای تکمیل آسفالت شهرک صنعتی جهان آباد میبد در سال جاری بودجه ای در نظر گرفته شده و فاضلاب آن نیز در حال شبکه گذاری است.

عظیمی در ادامه از پیگیری های مجدانه ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد میبد در حل مسائل و مشکلات این شهرک قدردانی کرد.

 

گفتنی است، مسجد شهرک صنعتی جهان آباد میبد با زیربنای 570 مترمربع و با هزینه 45میلیون تومان از محل اعتبارات شرکت شهرک های استان ساخته شده است که دارای کتابخانه هم می باشد، همچنین همزمان با افتتاح این مسجد پایگاه مقاومت بسیج نیز در همان محل افتتاح شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 107891

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha