جوانان با خودسازی در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کنند

فرماندار جوانرود، با اشاره به بهره گیری دشمن از تمام توان و تجهیزات خود در جنگ نرم، گفت: جوانان باید با خودسازی و تزکیه نفس در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

 مصطفی عظیمی، فرماندار جوانرود، با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی به پشتوانه مردمی بودن آن است، به خبرنگار شبستان گفت: نظام ما در جایگاه ولایی با اقتدار و قدرت ایستاده و همه باید در جهت تقویت این نظام بکوشیم.

 

وی با اشاره به توطئه های گسترده و جنگ نرم دشمن علیه کشورمان به ویژه جوانان، تصریح کرد: دشمنان با توان و تجهیزات برنامه ریزی کرده اند از این رو باید جوانان با بصیرت و خودسازی، خویش و جامعه را علیه این تهاجم واکسینه کنند.

 

فرماندار جوانرود اظهار داشت: با این رویکرد همه ما باید در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری گسترده داشته باشیم چرا که امروز دشمنان به دنبال توطئه گری برای کاهش مشارکت در صحنه انتخابات هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در عرصه جهانی با در هم شکستن توطئه ها و ترفندها و هیبت قدرت های سلطه گر به سرمشق خیزش های ضد استکباری در سراسر عالم تبدیل شده است.

 

عظیمی، یادآور شد: امروز پس از گذشت سه دهه از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش های اسلامی، در پناه آرمان الهی خمینی کبیر و درایت خردمندانه رهبر معظم انقلاب حضور مردم در صحنه های گوناگون، همچنان با صلابت پابرجاست.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 107841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha