نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان از گیلانی ها قدردانی کردند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان با صدور بیانیه مشترکی از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان با صدور بیانیه مشترکی از حضور باشکوه و مقتدرانه مرم استان در راهپیمایی 22 بهمن تشکر و قدردانی کردند.

 

آیت الله زین العابدین قربانی و مهدی سعادتی در این بیانیه آورده اند: استوار باد گام هایتان، جاویدان باد حماسه آفرینیتان، سلام خدا بر عزم و اراده انقلابیتان که تجلی آن در یکایک صحنه های حساس انقلاب دشمنان اسلام و قرآن را مبهوت ساخته و برگ زرینی برکتاب افتخارات این مرز و بوم افزوده است


و مگر از فرزندان سردار شهید جنگل جز این انتظار می رود که همچون همیشه در صف مقدم حق طلبی و استکبار ستیزی نقش عزت و صلابت بیافرینند ؟ و مگر نه اینکه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در وصف راست قامتان این دیار فرمود: در طول تاریخ، رنگ های گوناگون بر سیاست این کشور پهناور سایه افکند؛ اما رنگ ثابت این مردم، ایمان بود و حقا که بار دیگر با حضور سبزتان عهد مستحکم خود را با رهبر معظم انقلاب تجدید نموده و دل ولی زمان را از خود شاد نمودید.

 

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گیلان در ادامه تاکید کرده اند:جهانیان بدانند این فقط در تهران نیست که امواج خروشان ملت در حمایت از انقلاب و رکن رکین آن یعنی ولایت فقیه به خیابان ها آمده اند بلکه در سراسر ایران اسلامی از شمال تا جنوب از شرق تا غرب یکصدا ندای انقلاب اسلامی را طنین انداز نمودند.


در پایان بیانیه آمده است: گرچه اجر قدم هایتان با صاحب این انقلاب است لکن برخود وظیفه می دانیم به عنوان خادمی کوچک در این استان انقلابی، حضور دشمن شکنتان را ارج نهاده و از درگاه ایزدمنان ضمن آرزوی عزت روز افزون، توفیق خدمتگزاری بیش از پیش به این امت ولایتمدار را مسألت می نمائیم.


 پایان پیام/

کد خبر 107699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha