دغدغه های کانون های مساجد اشاعه فعالیت های فرهنگی است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی گفت: تلاش برای اشاعه فعالیت های فرهنگی مفید باید اولویت کاری کانون های مساجد باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، ابوالقاسم نصراللهی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی در مراسم افتتاح کتابخانه کانون فرهنگی هنری شهدای رمضان مسجد حجه ابن الحسن(عج) اراک گفت: در مساجدی که یک مرکز فعال فرهنگی هنری وجود داشته باشد زمینه جذب جوانان فراهم تر است.


وی با بیان اینکه کانون های مساجد قدرت این را دارند که اسلام ناب محمدی و اسلام فقهی را با تمام ابعاد به دنیا معرفی کنند، افزود: امروزه که موج بیداری اسلامی در جهان در حال گسترش است باید نمایی از اسلام تمام عیار محمدی به جهانیان معرفی شود.


نصراللهی خاطرنشان کرد: دشمنان و مستکبران برای فهم و شناساسی بیداری اسلامی و یافتن راه‌های مقابله و انهدام و یا به انزوا کشاندن این موج، تلاش‌های گسترده‌ای را شروع کرده‌اند.


وی در ادامه از سخنان ارزنده مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه تهران به عنوان فصل الخطاب یاد کرد و گفت: خطبه های مقام معظم رهبری، جهان اسلام را متحول کرد و تاثیرگذاری بسیاری در مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی جهان داشت.


بنابر این گزارش، در این مراسم که به همت کانون فرهنگی هنری شهدا و پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان برگزار شد، یکی از شاعران برجسته استان مرکزی به مناسبت سالروز میلاد خجسته دو نور به قرائت اشعاری در مدح رسول اکرم(ص) و ثلاله پاکش امام جعفر صادق(ع) پرداخت.


همچنین در این مراسم مسابقه پیامکی بین شرکت کنندگان برگزار شد که برگزیدگان آن تقدیر شدند.


لازم به ذکر است، کتابخانه شهدای رمضان میدان انقلاب اراک در فضایی به مساحت 70 متر مربع و بیش از 2 هزار و 500 جلد کتاب و 200 نفر عضو خواهر و برادر به دست معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی افتتاح شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 107682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha