رد صلاحیت ها 24 ساعت فرصت اعتراض دارند

فرماندار اردبیل گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده تنها 24 ساعت فرصت دارند شکایات خود را بطور مستقیم به شورای نگهبان تحویل دهند.

یوسف اکبری، فرماندار اردبیل به خبرنگار شبستان گفت: لیست افراد رد صلاحیت شده روز شنبه 21 بهمن ماه به فرمانداری ابلاغ شد و فرمانداری متعاقبا کاندیداها را در جریان قرار داد و داوطلبان 24ساعت فرصت دارند تا شکایات خود را به طور مستقیم تسلیم شورای نگهبان کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از هفت روز فرصت بررسی نهایی شکایات، لیست نهایی کاندیداها در روز دوم اسفندماه ابلاغ می شود، افزود: از روز چهارم اسفندماه تبلیغات قانونی داوطلبان تایید صلاحیت شده برای رقابت های انتخاباتی آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه می یابد و 24 ساعت مانده به زمان برگزاری انتخابات تمام فعالیت های انتخاباتی متوقف می شود.

 

اکبری در ادامه این نشست با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس و ضرورت امانت داری و برگزاری با شکوه این انتخابات تاکید کرد: عده ای تلاش می کنند تا نماد برجسته مردم سالاری دینی یعنی انتخابات و فضای آرام، مطمئن و امانت دارانه را تخریب کنند و موجب تشویش اذهان عمومی شوند.

 

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات نیت های بدخواهان را نا امید می کند، اضافه کرد: تخریب کاندیداها و افترا بستن به عوامل اجرایی و نظارتی به دور از اخلاق اسلامی و صداقت انتخاباتی است.

 

فرماندار اردبیل تاکید کرد: اگر بخواهیم افراد نیک اندیش، صادق و راستگو توانمندی های خود را در صحنه انتخابات به افکار عمومی عرضه کنند، باید برای برگزاری سالم، پاک و به دور از موضع گیری های جانبدارانه و حاکم کردن فضای سالم بر انتخابات تلاش کنیم.

 

اکبری با بیان اینکه کاندیداها باید اطلاعات کامل مسئولان ستاد تبلیغاتی و آدرس محل استقرار ستادهای خود را در اختیار فرمانداری ها قرار دهند، بیان کرد: هر داوطلب می تواند در مرکز هر شهر و بخش یک ستاد انتخاباتی دایر و در مرکز استان نیز به تناسب تعداد مناطق، نسبت به استقرار یک ستاد مجزا اقدام کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 107666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha