برگزاری نمایشگاه مطبوعات و رسانه های مجازی در مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه مطبوعات و رسانه های مجازی مازندران از 25 تا 27 بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ساری برگزار می شود.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز (24 بهمن) به خبرنگار شبستان گفت: نمایشگاه مطبوعات و رسانه های مجازی با حضور اهالی رسانه در استان به مدت سه روز از 25 تا 27 بهمن در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ساری برگزار می شود.
 

وی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات، زمان برپایی این نمایشگاه در روزهای پایانی بهمن انتخاب شده تا نقش رسانه ها در این عرصه برای افکار عمومی بیشتر نمایان شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: در نمایشگاه سال جاری برنامه های متنوع جنبی با موضوع انتخابات و رسانه ها با حضور صاحبنظران و کارشناسان رسانه ای برگزار خواهد شد.

 

این مسئول از دعوت محمدزاده، معاون امور مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه نمایشگاه خبر داد و گفت: در این مراسم از برگزیدگان جشنواره مطبوعات و رسانه های مجازی استان تجلیل می شود.

 

وی از تعامل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها برای بررسی و داوری آثار جشنواره مطبوعات مازندران قدردانی کرد و گفت: با هماهنگی انجام شده، آثار ارایه شده به جشنواره مطبوعات مازندران توسط چهره های برجسته و صاحب نام رسانه ای کشور داوری و رصد خواهد شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: هدف از برگزاری جشنواره و نمایشگاه مطبوعات رشد شاخصه های کیفی رسانه ها در استان است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: رسانه هایی که در نمایشگاه مطبوعات حضور پربار، فعال و پویایی داشته باشند در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

گفتنی است، استان مازندران دارای 83 نشریه محلی، 39 سرپرستی نشریه کثیرالانتشار ، نمایندگی 15 خبرگزاری و 44 پایگاه اطلاع رسانی دارای مجوز فعالیت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 107656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha