افتتاح سی و هشتمین خانه کودک و نوجوان زرین شهر

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان گفت: سی و هشتمین خانه کودک و نوجوان با عنوان «خیریه کریم اهل بیت» در شهرستان زرین شهر افتتاح شد.

محمود محمد زاده، مدیر کل بهزیستی استان اصفهان با اعلام این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: این خانه با هدف نگهداری از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و با کمک خیرین نیکوکار راه اندازی شده است و این عزیزان تا موقع ساماندهی و بازگشت به مسیر طبیعی و عادی زندگی در این مرکز نگهداری می شوند.


وی با تأکید بر اینکه باید حرکت‌های مثبتی در راستای توانمند کردن فرزندان تحت سرپرستی سازمان انجام شود از کارشناسان خود خواست بر جنبه‌های ارتقای وضعیت تحصیلی فرزندان دقت نظر بیشتری داشته و نسبت به آموزش مباحث قرآنی و معارف اسلامی منطبق بر فرهنگ دینی و مباحث آموزش‌های مهارت زندگی به صورت جدی گام بردارند.


مدیر کل بهزیستی استان اصفهان بیان داشت: بهزیستی یکی از سازمان هایی است که مولود انقلاب بوده که شهید فیاض بخش در سال 1359 آن را تاسیس و پایه گذاری کرده است.


وی افزود: این سازمان در اوایل انقلاب با 3 الی 4 وظیفه و در حال حاضر که 33 سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد با 54 وظیفه به جامعه هدف بهزیستی کودکان، معلولین، سالمندان، زنان بی سرپرست، معتادین، اقشار آسیب پذیر جامعه و مواردی از این قبیل، ارائه خدمت می نماید.


محمد زاده یادآورشد: خط تلفن اورژانس اجتماعی و مرکز مداخله در بحران شهرستان زرین شهر نیز افتتاح شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 107651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha