در سال جدید امید بین جوانان باید افزایش یابد

آیت الله علما، گفت: مسئله بیکاری در بین جوانان باید رفع شده و فعالیت های مسئولان و مدیران در این رابطه چندین برابر شود تا امید در بین جوانان افزایش یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه استان کرمانشاه روز شنبه در پیامی به مناسبت سال نو، گفت: غفران و رحمت بی پایان خدا  بر شهدا که افتخار عالم اسلام هستند، ایثارگران که همچون شهدا و آزادگان می‌درخشند و نیز شهدای مدافع حرم خصوصاً سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس همچنین طلب رحمت می کنیم برای شهدای مدافع سلامت که سال گذشته در راه مبارزه با کرونا شهید راه حق شدند ‌. 
 

وی خاطر نشان کرد: همانطور که توجه کردید در بیانیه گام دوم انقلاب  مقام معظم رهبری به اخلاق و معنویت اشاره داشتند ،همچنین سردار سلیمانی و همرزمش ابومهدی المهندس شخصیت هایی بودند که به دنبال این معنا ،هم دنیا و هم معنویت را آباد می کردند. 

 

آیت الله علما با اشاره به وضعیت کرونا در کشور افزود :با هدایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری  در راستای کمک به هم وطنان آسیب دیده از کرونا پویش مومنانه به راه افتاد و تا امروز  و دفع این ویروس ادامه خواهد داشت که این مهم جز با هدایت رهبری اتفاق نمی افتاد .  

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه  ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیمای کرمانشاه اظهار کرد: صدا و سیما در مدت شیوع بیماری کرونا اضافه بر وظایفی که داشت، مسئولیت آگاه کردن مردم را برعهده داشته و دارد و این کار بسیار ارزشمندی است.

 

وی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به مبارک بودن سال پیشرو  و نامگذاری امسال  با عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» گفت : انشالله در سال جدید رحمت الهی بر نظام ما ببارد و امید برای همه خصوصا نسل جوان، که مقام معظم رهبری تاکید ویژه‌ بر آنها دارد به بار بنشیند .

کد خبر 1039479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha