غرس ۶۴نهال به یاد لشکر فرشتگان تاریخ ساز مازندران

قاسمی طوسی از غرس نهال به یاد ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان مازندران درپارک ملل ساری خبر داد و گفت: این آئین تحت عنوان لشکرفرشتگان تاریخ ساز مازندران همزمان با هفته منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار شد.

« سمیه قاسمی طوسی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به برگزاری نخستین یادواره استانی تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده استان با عنوان « لشکر فرشتگان تاریخ ساز» اشاره کرد و گفت: درآستانه برگزاری این یادواره و به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری به یاد 64 بانوی جانباز و شهیده استان مازندران نهال در بوستان ملل ساری غرس شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران افزود: مازندران ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز  دارد و تلاش داریم با برگزاری برنامه های فرهنگی مروج سبک زندگی شهدای زن و ایثارگر باشیم.

 

وی با بیان اینکه هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب علیه بانوان فراگیر شده، اذعان کرد: تاریخ دوران پرافتخار دفاع مقدس حکایت از ایثار و از خودگذشتی شیر زنانی می کند که در میدان نبرد کم از مردان هزینه نکردند بنابراین باید با معرفی زنان شهیده  و ایثارگر برای بانوان جامعه امروزی الگوی رفتاری تعریف کرد.

کد خبر 1034085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha