سند توسعه ملی و آمایش البرز با هدف بهره مندی از ظرفیت های علمی و دانشگاهی تدوین شد

شهبازی با اشاره به شاخص های ظرفیت علمی و فناوری استان البرز گفت: سند توسعه ملی و آمایش البرز با هدف بهره مندی از ظرفیت های علمی و دانشگاهی تدوین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی نشست شورای برنامه ریزی استان البرز که پنجشنبه ۱۴ اسفند در سالن شهداء دولت در استانداری البرز با حضور وزیر علوم برگزار شد گفت: سند توسعه ملی و آمایش البرز با بهره مندی از ظرفیت های علمی و دانشگاهی تدوین شد.

 

استاندار البرز با اشاره به شاخص های ظرفیت علمی و فناوری استان البرز افزود: استان البرز در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و ... ظرفیت های ویژه ای دارد.

 

وی با اشاره به اینکه مسیر توسعه البرز به صورت علمی ریل گذاری شده است بیان کرد: ویژگی شاخص البرز ظرفیت های بزرگ علمی و فناوری آن است.

 

به گفته استاندار البرز 80 درصد تحقیقات کشاورزی کشور در البرز صورت می گیرد، که متناسب با این امر بسترسازی تولید، صنعت و صادرات در استان البرز در قالب تعامل با مدیران استانی محقق شده است.

 

وی اظهار کرد: مباحث و مسائل متعدد در زمینه فراهم آوردن زیرساخت ها مانند امور مالیاتی، بیمه و ... به منظور ایجاد شرایط هموار برای تولیدکنندگان و سرمایه گذاران نیز در نظر گرفته شده است. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: افتتاح و بهره برداری از آزادراه غدیر به عنوان آزادراه جنوبی استان البرز و البرز با هدف انتقال بار و کالا از شهرک صنعتی و اصلاح سیستم توزیع در استان البرز نیز بخشی از فعالیت های انجام شده است. 

 

 

کد خبر 1034011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha