توزیع ۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی کانون «مشکات الرضا (ع)» میان خانواده های نیازمند روستایی

رحیمی از توزیع ۸۰ بسته معیشتی و بهداشتی در راستای اردوی جهادی کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» در روستای «دنیان» بخش مرکزی جهرم خبر داد.

«محمد رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اردوی جهادی کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع) با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان جهرم، گفت: اردوی جهادی و سلامت در این کانون فرهنگی و هنری در روستای «دنیان» بخش مرکزی شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)، با اشاره به توزیع ۸۰ بسته معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر در این اردودی جهادی، افزود: این اردو با هدف کمک رسانی به روستاهای کم برخوردار انجام شده است.

 

وی به برنامه های این اردوی جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: تست فشار و قند خون اهالی به صورت خانه به خانه، توزیع بسته های حمایتی، بهداشتی در قالب این اردوی جهادی انجام شد.

 

رحیمی ادامه داد: همچنین توزیع لوازم التحریر از دیگر برنامه های این اردوی جهادی و سلامت بود که به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال به همت خیرین نیک اندیش و دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه به مشکلات روستای کم برخوردار «دنیان» اشاره کرد و گفت: در این روستا نیاز به رسیدگی بیشتر مسئولین در زمینه امور فرهنگی، اقتصادی و معیشتی دارد.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)، عنوان کرد: همچنین روستای «دنیان»  به عنوان یکی از چهار روستای طرح گردشگری و یکی از قطب های تولید مرکبات در شهرستان جهرم، باید نیازهای اصلی روستا مانند گازرسانی، ترمیم راه روستا، شبکه آبرسانی، و تخصیص بودجه جهت ترمیم ابنیه قدیمی مورد توجه مسئولین قرار گیرد.

 

کد خبر 1033999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha