معلمان گیلانی مجاهدانه در دوران کرونا از تعطیلی آموزش جلوگیری کردند

زارع با بیان اینکه معلمان گیلانی با تمام سختی‌ها در بسیاری از شاخص‌ها از متوسط کشوری بالاتر هستند گفت: معلمان گیلانی مجاهدانه در دوران کرونا از تعطیلی امر آموزش جلوگیری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز(پنج‌شنبه 14 اسفند) در جلسه تقدیر از معلمان نمونه که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: معلمان گیلانی مجاهدانه در دوران کرونا از تعطیلی امر آموزش جلوگیری کردند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه حضور وزیر آموزش و پرورش در استان بسیار راهگشا و مفید خواهد بود عنوان کرد: توسعه و تعالی آموزش و پرورش در نظام مقدس جمهوری اسلامی امری بسیار مهم و مورد توجه همه دوستداران نظام آموزش، علم و تربیت است.

 

زارع ضمن قدردانی از تمام تلاش‌های معلمان استان گیلان که با چالش و آسیب‌های بیماری کرونا مواجه شدند تصریح کرد: معلمان ما با تلاش‌های مجاهدانه هرگز آموزش را تعطیل نکردند و به شکل شبانه‌روزی برای پیشگیری از آسیب جدی به نظام آموزش و پرورش تلاش کرده و مایه سربلندی و مباهات شدند.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان در آگاهی بخشی عمومی و ارتقای فرهنگ مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی اثرگذار بودند افزود: معلمان گیلانی با تمام سختی‌ها در بسیاری از شاخص‌ها از متوسط کشوری بالاتر هستند و امیدواریم این‌ها موجب ارتقاء آموزش و پرورش استان بشود.

 

نماینده عالی دولت در گیلان مشکلاتی که برخی شهرستان‌های استان به ویژه مناطق واقع در کوهستان‌ها در دوران کرونایی در امر آموزش داشتند اضافه کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری برای استمرار امر آموزش در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا به خوبی سرلوحه کار معلمان و فرهیختگان گیلانی قرار گرفت.

 

«راسخ» نیز در این جلسه با بیان اینکه بزرگترین دغدغه خانواده‌ها در دوران کنونی ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس است عنوان کرد: معلمان برای ارائه محتوای آموزشی و دانش‌آموزان برای بهره‌گیری از این محتواها در سامانه شاد مشکلاتی دارند که باید به گونه‌ای حل و فصل شود.

 

نماینده معلمان گروه آموزشی فیزیک مشکلات زیرساختی اینترنت که در استان گیلان وجود دارد را متذکر شد و ضمن تاکید بر ضرورت ارتقاء زمینه کیفیت آموزشی خاطرنشان کرد: برخلاف دانش‌آموزان درون‌گرا برخی دانش‌آموزان ما برون گرا بوده و واقعا آموزش مجازی به آن‌ها در این شرایط کرونایی سخت و دشوار است.

کد خبر 1033915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha