واحدهای صنفی جهرم نسبت به نصب کدرهگیری و تست کرونا اقدام کنند

شفیعیان گفت: اصناف نسبت به نصب کد رهگیری اقدام و همکاری لازم را جهت انجام تست رپید داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (پنجشنبه 14 اسفند) در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا با ابراز نگرانی ازعدم توجه به پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان جهرم، گفت: عادی انگاری کرونا و افزایش موارد ابتلا و بستری در شهرستان می تواند وضعیت را در یک روز به نارنجی تغییر دهد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: متاسفانه رعایت دستورالعمل ها و استفاده از ماسک در مردم و اصناف کاهش یافته و با توجه به شلوغی پایان سال اگر این روند ادامه یابد به سمت تعطیلی پیش می رویم.

 

وی خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی شهروندان و واحدهای صنفی شد و تاکید کرد: اصناف نسبت به نصب کد رهگیری اقدام و همکاری لازم را جهت انجام تست رپید داشته باشند .

 

شفیعیان ادامه داد: این موضوع باید مورد توجه باشد که شرایط تابع رفتار همه است و ممکن است حتی در همین هفته هم وارد مرحله نارنجی شویم که در نتیجه محدودیت هایی را به همراه دارد.

 

وی از عدم فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی در جهرم خبر داد و تصریح کرد: امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی سفرهای نوروزی و ستاد تسهیلات در جهرم تعطیل است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تاکید کرد: ترمینال و اتوبوس های مسافربری به دلیل مسافر پذیر بودن شرایط حساس تری دارند و لازم است تدابیر و کنترل بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

کد خبر 1033914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha