پیوستن عضو کانون «دوستان آسمانی» به تیم ملی هندبال نوجوانان

گواهیان گفت: عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با پیوستن به تیم ملی هندبال نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی خوش درخشید.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به ورزش در کنار تهذیب و تحصیل از جمله توصیه هایی است که در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بر روی آن تاکید دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم از این رو اعضای این کانون فرهنگی و هنری نیز با بهره گیری از این سخن رهبری انقلاب، در عرصه های تحصیل، تهذیب و ورزش گام خود را محکم برداشته و موفقیت های شگرفی را در این زمینه ها خلق کرده اند.

 

وی از حضور عضو این کانون فرهنگی و هنری در تیم ملی هندبال نوجوانان ایران خبر داد و بیان کرد: «محمد متین ظهرابی» عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تا کنون در چند اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان برای شرکت در مسابقات مختلف حضور داشته است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه ظهرابی دی ماه امسال با پیوستن به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران برای حضور در تورنمنت بین المللی آماده شد، خاطرنشان کرد: این اردو با حضور ۳۲ بازیکن پنجم تا چهاردهم دی ماه در اصفهان برگزار شد که «محمد متین ظهرابی» نیز در آن حضور داشت.

 

وی بیان کرد: تیم ملی نوجوانان هندبال ایران توانست با حضور ظهرابی در تورنومنت بین المللی به مقام نخست دست پیدا کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم خاطرنشان کرد: این عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، پیش از این نیز در اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان حضور داشته و مهرماه امسال نیز در اردوی تهران حضور داشته است.

 

وی عنوان کرد: تیم ملی هندبال نوجوانان ایران قرار است در نهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جهان، در شهر «آلماتی» کشور قزاقستان حضور پیدا کند که ظهرابی نیز با این تیم در مسابقات آسیاسی شرکت می کند.

 

شایان ذکر است، تیم ملی هندبال نوجوانان سالنی ایران در آخرین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که سال ۲۰۱۸ در کشور اردن برگزار شد به عنوان پنجم دست یافت.

 

هدایت تیم ملی هندبال نوجوانان را سرگئی نیکولینکو برعهده دارد و حسین رنجکار و سیدمجتبی میردامادی به عنوان مربی وی را همراهی خواهند کرد.


«محمود متین» و «ایمان صحراییان» از شهرستان جهرم به عنوان سرپرست و روانشناس در کنار تیم ملی هندبال نوجوانان هستند.

کد خبر 1033886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha